Bisqo

Bisqo Logo - Aubergine Trans w600

SERVICE

Bisqo erbjuder sina kunder trygghet med hjälp av serviceavtal.

Som användare kan man komma till situationer då man ställer frågan: ”Hur gör jag här?”. Då vill man gärna ha en expert att fråga om råd eller tillgång till instruktioner som visar mig hur jag ska göra. Ibland kan något i lösningen fungera på felaktig sätt. Då ska man enkelt kunna kontakta en expert som åtgärdar problemet.

Med Bisqos serviceavtal kan du alltid känna dig trygg och via vår serviceportal kan du enkelt rapportera in frågor eller problem. De behandlas då av experter och du kommer kunna följa dina ärende i serviceportalen.

SERVICEAVTAL

Vår tjänst är inriktad på att stödja utvecklingen av ert affärssystem baserat på Microsoft Business Central och/eller CRM baserat på Microsoft Power Platform för små- och medelstora företag. Vi erbjuder en kompetent supportprocess som snabbt och effektivt tar itu med era utmaningar. Genom att arbeta nära er, kan vi erbjuda proaktiva lösningar som säkerställer att ni alltid får maximal nytta av era systemstöd. Vår tjänst är utformad för att ge er den hjälp ni behöver, när ni behöver den, och för att hjälpa er att ständigt förbättra och utveckla era processer. 

INNEHÅLL

  • Användarsupport  
  • Teknisk support  
  • Serviceportal  med ärendehantering och FAQ
  • Affärsutvecklingsmöten    
  • Förberedelser inför versionsuppgradering  
  • Råd kring ny – eller vidareutveckling