Bisqo

DYNAMICS 365 CE/CRM

Vad är Microsoft Dynamics 365 CE/CRM? | Effektiv hantering av kundrelationer

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CE) erbjuder en serie lösningar för att förbättra kundupplevelsen och effektivisera sälj- och kundtjänstprocesser. Det omfattar:

Dynamics 365 Sales | Förbättra försäljningen

  • En lösning som hjälper företag att hantera och optimera försäljningsprocesser, inklusive att identifiera leads, följa upp möjligheter och stänga affärer snabbare.
  • För verksamheter som som vill öka sin försäljning genom att organisera och automatisera säljprocesserna.
  • Ger säljteamen fullständig insikt om kunder och affärer för att maximera resultat och öka försäljningen.

Dynamics 365 Customer Insights Journeys | Personlig marknadsföring

  • En lösning för att skapa personliga kundresor och marknadsföringskampanjer baserade på kunddata och beteende.
  • För dig som som vill skräddarsy sin marknadsföring och skapa engagerande
    kundupplevelser.
  • Hjälper din verksamhet till att bygga starkare kundrelationer genom att anpassa marknadsföringsstrategier.

Dynamics 365 Customer Service | Effektiv kundtjänst

  • En lösning som gör det möjligt för företag att ge snabb och effektiv kundtjänst, hantera ärenden och få insikter i kundens behov.
  • För dig som vill förbättra kundnöjdheten genom att hantera förfrågningar snabbt och effektivt.

Dynamics 365 CE/CRM hjälper företag att organisera sina sälj-, marknadsförings- och kundtjänstaktiviteter på ett smidigt sätt, vilket leder till bättre kundrelationer, ökad försäljning och mer personaliserade upplevelser.

Vill du att vi hjälper dig att se över behovet för just din verksamhet? Välkommen att kontakta oss på kontakt@bisqo.se 

Utforska Microsofts Dynamics 365 utbud och skapa en kostnadsfri utvärderingsversion idag